2024 Dalībnieki

Skatīt vairāk...

Zināms pirmais "Gada motocikla" laureāts - tautai patīk amizantais tricikls.

kasjauns.lv
Sestdien noslēgusies "Latvijas Gada Motocikls 2015" izbraukuma sesija, kas notika Kurzemē, Jūrkalnē. No 15. līdz 16.maijam konkursa "Latvijas Gada motocikls 2015" žūrija vērtēja 19 dažādu modeļu un stila motociklus, kā arī iedzīvotājiem bija iespēja izteikt simpātijas sev tīkamākajam braucamajam.


No jaunākajiem motociklu modeļiem šis tricikls šķiet varenākais daudziem kurzemniekiem, tostarp Kristus līgavām. Viņu simpātijas gan neietekmēšot žūrijas balsojumu, kuram mocītim jākļūst par Latvijas Gada motociklu.

Šāds konkurss Latvijā un, iespējams, pat Eiropā ir vienīgais, kas tik lielā apjomā popularizē jaunus motociklus, iepazīstina sabiedrību ar ekspertu un entuziastu viedokļiem. Šogad konkursa dalībnieku ir mazāk (jo mazāk arī jaunu modeļu tirgū), bet gaidāma interesanta spēkošanās apakškategorijās, proti, ir ieteikti vairāki multifunkcionāli motocikli. Žūrijas sastāvā ietilpst gan aktīvi motobraucēji, gan labi pazīstami motosportisti. Žūrijā kopumā ir 12 tehnisku nozaru pārstāvji un 12 žurnālisti-baikeri, kas šajā sesijā brauca un novērtēja motociklus. Pēc divu dienu pasākuma plānots apkopot testu rezultātus un noteikt labākos kategorijās "Ielas, ceļojumu motocikli", "Šosejas sacīkšu motocikli", "Motokross", "Enduro apvidus motocikli". Konkursantu vidū ir BMW, KTM, Honda, Yamaha, MV Agusta, un, protams, arī Harley–Davidson jaunākie motociklu modeļi.

Izbraukuma sesijas laikā žūrijas dalībnieki ar motocikliem devās uz Ventspili, kur paralēli Velosezonas atklāšanas svētkiem pilsētniekiem bija iespēja iepazīties ar jaunajiem motociklu modeļiem un balsot par sev tīkamāko. Pēc ventspilnieku balsojuma - kas gan neietekmē žūrijas vērtējumu! - balvu saņēma “CanAm Spyder F3” motocikls (tricikls). Tas tātad ir līderis nominācijā "Ventspils mocītis 2015".

Foto: Edijs Pālens/LETA/Mārtiņš Ziders

Divu dienu sesija žūrijas dalībniekiem bija diezgan nogurdinoša, jo kopumā ar konkursa motocikliem tika veikti aptuveni 700 km un vēl lielāks pārbaudījums bija konkursa motocikliem, kad tos nolēma tehniski pārbaudīt īpašie žūrijas dalībnieki – ekstrēmā motosporta autoritātes – Jānis Rozītis un Mārtiņš Aleksandrovičs.

"Latvijas Gada motocikls 2015" konkurss noslēgsies šī gada augustā, kad taps zināms, kurš motocikls objektīvi tiks atzīts par vislabāko šogad.

22.05.2015

Latvijas Gada motocikls 2024

Ar šodienu startē "Latvijas Gada motocikls 2024". No 10.00. t/c Mols būs apskatāmi konkursa dalībnieki, kandidāti. Tautas balsošana sāksies no 1.maija. Sekojam info. gadamotocikls.lv  „Latvijas Gada motocikls 2024” dalībnieki:

1. ​Honda NX500 ABS 2024
2​. Honda CB650r ABS e-Clutch 2024
3. ​Triumph Tiger 1200 Rally Explorer 2024
4. Triumph Scrambler 400 X 2024
5. ​Motto Guzzi V100 2024
6​. Aprilia Tuareg 660 2024
7​. JAWA OHC 650 2024
8​. BSA Insignia Red 2024
9​. Moto Morini Calibro 650 2024
10. ​Moto Morini Seicmmezzo STR 650
11​. Mash Belena 125 2024
12​. Royal Enfield Hymalayan 450 2024
13. ​Royal Enfield Super Meteor 650 2024
14​. Royal Enfield Interceptor 650 2024
15. ​Royal Enfield Classic 350 2024
16. ​Ducati Hypermotard 698 Mono 2024
17. ​BMW R1300 GS 2024
18. ​BMW F900 GS 2024
19. ​BMW R12 NiNet 2024
20. ​Lambretta V 125 2024
21. CF Moto 700 MT 2024
22. CF Moto 800 MT 2024
23​. MBP C1002V 2024
24. V MOTO 2024
25. Indian Sport Scout Limited 2024
26. Ducati Multistrada V4 Rally 2024
27. MV Agusta Dragster RR SCS 2024
28. KTM SMT 890 2024
29. KTM Duke 990 2024
30. Energica Experia 2024

Lasīt vairāk...

12.04.2024

Ētikas kodekss

Konkursa „Gada Motocikls”žūrijas dalībnieka

Ētikas Kodekss

 

1. Žūrijas dalībniekam ir jāievēro konkursa nolikums un šis Ētikas kodekss.

2. Ētikas kodekss nosaka žūrijas dalībnieka uzvedības un konkursā pieteikto motociklu vērtēšanas principus, kā arī komunikācijas veidu ar iesaistītajām personām un medijiem.

3. Konkursa žūrijas dalībniekiem ir jābūt nozares profesionāļiem, ekspertiem, moto transporta entuziastiem, jāorientējas moto nozarē, jābūt moto vadītājam, jāprot vadīt motociklu.

4. Žūrijas dalībniekam ir jābūt objektīvam savos vērtējumos un izteikumos.5. Žūrijas dalībniekam ir jāizvairās no iespējamiem interešu konfliktiem.

6. Žūrijas dalībnieka pienākums ir nepieļaut jebkura veida korupciju un par šādiem gadījumiem nekavējoties ziņot konkursa organizatoriem.

7. Žūrijas dalībnieka pienākums ir neizmantot savu žūrijas dalībnieka statusu personīgā labuma gūšanai.

8. Žūrijas dalībnieka pienākums ir izbraukt ar visiem viņa vērtēšanai nodotajiem transporta līdzekļiem.

9. Žūrijas dalībnieka pienākums ir detalizēti iepazīties ar vērtējamā transporta līdzekļa tehniskajiem datiem, ekspluatācijas noteikumiem, tehniskās apkalpošanas datiem, pārdošanas datiem un citu saistīto informāciju.

10. Žūrijas dalībnieka pienākums ir balsot atbilstoši izstrādātajai balsošanas sistēmai, ar ko katru žūrijas dalībnieku iepazīstina konkursa organizatori.

11. Žūrijas dalībniekam ir pienākums saglabāt konfidencialitāti konkursa organizatoru norādītajos jautājumos.

12. Žūrijas dalībnieka pienākums ir popularizēt konkursu „Gada Motocikls”, tai skaitā sociālajos medijos.

13. Žūrijas dalībniekam ir pienākums ievērot Ceļu satiksmes noteikumu prasības un citus Latvijas Republikā spēkā esošos likumus un normatīvos aktus.

14. Žūrijas dalībnieka pienākums ir ievērot viņa rīcībā nodota transporta līdzekļa ekspluatācijas noteikumus.

15. Žūrijas dalībniekam pienākums ir atbildīgi izturēties pret viņa rīcībā nodoto transporta līdzekli un citām materiālajām vērtībām.

16. Katrs Žūrijas dalībnieks ir pats pilnībā atbildīgs par savu rīcību un tās sekām, par visiem potenciālajiem zaudējumiem, kurus viņš var nodarīt konkursa dalībniekiem, piedaloties konkursa pasākumos.

17. Žūrijas dalībniekam ir jāievēro vispārējās pieklājības un ētikas normas savstarpējā saskarsmē un saskarsmē ar citām iesaistītajām personām.

18. Žūrijas dalībniekam ir pienākums nekavējoties mutiski un rakstiski ziņot konkursa organizatoriem par viņam zināmajiem konkursa nolikuma un ētikas kodeksa pārkāpumiem.

Arhīvs