2024 Dalībnieki

Skatīt vairāk...

Pirmo reizi Latvijā būs gada mocis!

 

Daudziem motobraucējiem tas jau labu laiku likās netaisni: automobiļiem ir savs gada labākā konkurss, motocikliem – nav.

Ledu lauzis un iniciatīvu izrādījis žurnālists (arī moto) un motobraucējs Arnis Blodons, kuram izdevies pierunāt konkursā piedalīties uzņēmumus, kas pārstāv deviņas motociklu markas. Kā Arnim gājis organizatoriskā plāksnē (ne jau viegli, daži grandi atteikuši, vairāki piekrituši), pagaidām atstāsim vēsturē, bet fakts noticis: konkursam “Latvijas gada motocikls 2014″ pieteikti 22 motocikli (“Honda”, “Augusta”, “Husqvarna”, BMW, KTM, “Yamaha”, “Can-Am”, “Harley Davidson”, “Suzuki”), kas tiks vērtēti gan kopējā kategorijā, gan pēc specifikācijas.

Motociklu tirgotāji nelolo ilūzijas, ka šis konkurss viņiem diži palīdzēs biznesā, viņiem galvenais – lai noskan motocikla vārds sabiedrībā, par to runā un konkurss ar laiku iegūst tikpat lielu prestižu kā automobiļiem domātais.

“Tie, kas brauc ar mocīti, zina, ka tas nav tikai pārvietošanās līdzeklis, bet daudz kas vairāk, ko vārdos grūti pateikt: brīvība, emocijas, sajūtas. Pasākuma mērķis nav izcelt vienu vai otru mototehniku, bet pievērst cilvēku uzmanību brīnišķīgai iespējai ceļot ar motociklu, būt ciešā sasaistē ar vasarīgo pasauli un izvēlēties sev atbilstošu braucamo uz diviem riteņiem ar motoru,” saka A. Blodons.

Pēc CSDD datiem, Latvijā ir ap 30 000 cilvēku, kas drīkst vadīt motociklu, ap 12 000 motociklu pēdējos gados iziet tehnisko apskati, kopumā 2013. gadā no jauna reģistrēti 1677 motocikli, no kuriem 541 nav vecāks par diviem gadiem, tātad pēc būtības jauni.

Konkursa žūrijas vadītājs ir Latvijas Motoklubu asociācijas un motokluba “Vēju brāļu ordenis” prezidents Aivars Freimanis (“Frīdis”), bet žūrijā desmit dažādi ar motocikliem saistīti speciālisti un 11 žurnālisti, kas drīkst un māk braukt ar motocikliem, viņu vidū arī šo rindu autors. Pagājušā gadsimta 80. gados man bija tas gods seglot divcilindru 350 kub. cm “Jawa” braucamos – 
tā saucamo veco un jubilejas, tagad mans uzticamais draugs ir enduro tipa “Kawasaki KLE”.

Lai mums veicas, un vasara vēl nebūs pusē, kad gada motocikls būs zināms.

Raksta un foto autors: Artis Drēziņš LA.LV

29.04.2014

Latvijas Gada motocikls 2024

Ar šodienu startē "Latvijas Gada motocikls 2024". No 10.00. t/c Mols būs apskatāmi konkursa dalībnieki, kandidāti. Tautas balsošana sāksies no 1.maija. Sekojam info. gadamotocikls.lv  „Latvijas Gada motocikls 2024” dalībnieki:

1. ​Honda NX500 ABS 2024
2​. Honda CB650r ABS e-Clutch 2024
3. ​Triumph Tiger 1200 Rally Explorer 2024
4. Triumph Scrambler 400 X 2024
5. ​Motto Guzzi V100 2024
6​. Aprilia Tuareg 660 2024
7​. JAWA OHC 650 2024
8​. BSA Insignia Red 2024
9​. Moto Morini Calibro 650 2024
10. ​Moto Morini Seicmmezzo STR 650
11​. Mash Belena 125 2024
12​. Royal Enfield Hymalayan 450 2024
13. ​Royal Enfield Super Meteor 650 2024
14​. Royal Enfield Interceptor 650 2024
15. ​Royal Enfield Classic 350 2024
16. ​Ducati Hypermotard 698 Mono 2024
17. ​BMW R1300 GS 2024
18. ​BMW F900 GS 2024
19. ​BMW R12 NiNet 2024
20. ​Lambretta V 125 2024
21. CF Moto 700 MT 2024
22. CF Moto 800 MT 2024
23​. MBP C1002V 2024
24. V MOTO 2024
25. Indian Sport Scout Limited 2024
26. Ducati Multistrada V4 Rally 2024
27. MV Agusta Dragster RR SCS 2024
28. KTM SMT 890 2024
29. KTM Duke 990 2024
30. Energica Experia 2024

Lasīt vairāk...

12.04.2024

Ētikas kodekss

Konkursa „Gada Motocikls”žūrijas dalībnieka

Ētikas Kodekss

 

1. Žūrijas dalībniekam ir jāievēro konkursa nolikums un šis Ētikas kodekss.

2. Ētikas kodekss nosaka žūrijas dalībnieka uzvedības un konkursā pieteikto motociklu vērtēšanas principus, kā arī komunikācijas veidu ar iesaistītajām personām un medijiem.

3. Konkursa žūrijas dalībniekiem ir jābūt nozares profesionāļiem, ekspertiem, moto transporta entuziastiem, jāorientējas moto nozarē, jābūt moto vadītājam, jāprot vadīt motociklu.

4. Žūrijas dalībniekam ir jābūt objektīvam savos vērtējumos un izteikumos.5. Žūrijas dalībniekam ir jāizvairās no iespējamiem interešu konfliktiem.

6. Žūrijas dalībnieka pienākums ir nepieļaut jebkura veida korupciju un par šādiem gadījumiem nekavējoties ziņot konkursa organizatoriem.

7. Žūrijas dalībnieka pienākums ir neizmantot savu žūrijas dalībnieka statusu personīgā labuma gūšanai.

8. Žūrijas dalībnieka pienākums ir izbraukt ar visiem viņa vērtēšanai nodotajiem transporta līdzekļiem.

9. Žūrijas dalībnieka pienākums ir detalizēti iepazīties ar vērtējamā transporta līdzekļa tehniskajiem datiem, ekspluatācijas noteikumiem, tehniskās apkalpošanas datiem, pārdošanas datiem un citu saistīto informāciju.

10. Žūrijas dalībnieka pienākums ir balsot atbilstoši izstrādātajai balsošanas sistēmai, ar ko katru žūrijas dalībnieku iepazīstina konkursa organizatori.

11. Žūrijas dalībniekam ir pienākums saglabāt konfidencialitāti konkursa organizatoru norādītajos jautājumos.

12. Žūrijas dalībnieka pienākums ir popularizēt konkursu „Gada Motocikls”, tai skaitā sociālajos medijos.

13. Žūrijas dalībniekam ir pienākums ievērot Ceļu satiksmes noteikumu prasības un citus Latvijas Republikā spēkā esošos likumus un normatīvos aktus.

14. Žūrijas dalībnieka pienākums ir ievērot viņa rīcībā nodota transporta līdzekļa ekspluatācijas noteikumus.

15. Žūrijas dalībniekam pienākums ir atbildīgi izturēties pret viņa rīcībā nodoto transporta līdzekli un citām materiālajām vērtībām.

16. Katrs Žūrijas dalībnieks ir pats pilnībā atbildīgs par savu rīcību un tās sekām, par visiem potenciālajiem zaudējumiem, kurus viņš var nodarīt konkursa dalībniekiem, piedaloties konkursa pasākumos.

17. Žūrijas dalībniekam ir jāievēro vispārējās pieklājības un ētikas normas savstarpējā saskarsmē un saskarsmē ar citām iesaistītajām personām.

18. Žūrijas dalībniekam ir pienākums nekavējoties mutiski un rakstiski ziņot konkursa organizatoriem par viņam zināmajiem konkursa nolikuma un ētikas kodeksa pārkāpumiem.

Arhīvs