2019 Dalībnieki

Skatīt vairāk...

Foto: jaunāko motociklu cīņa par titulu “Latvijas Gada motocikls 2018” sākas

kokteilis.la.lv


Foto: Publicitātes attēls

Šonedēļ tirdzniecības centrā “Mols” sākusies ikgadējā konkursa “Latvijas Gada motocikls 2018” un mopēdu izstādes “50 kubā” norise. Pasākuma ietvaros līdz 29. aprīlim būs apskatāmi šī gada konkursa pretendenti – jaunākie motociklu modeļi, kā arī unikāli pagājušā gadsimtā ražoti retro mopēdi, kas liecina par moto vēsturi 35 gadu garumā.

Pavasara moto sezonas atklāšanas mēnesī tirdzniecības centrā “Mols” norisinās ikgadējais motociklu konkurss. Visjaunākie motociklu modeļi līdz 28. aprīlim cīnīsies par “Latvijas Gada motocikls 2018” titula iegūšanu.

Šī gada konkursā piedalīsies šādi jaunie motociklu modeļi: Honda GL1800 TOUR DCT, Honda CB1000R+ ABS, Honda Africa Twin Adventure Spots DCT, BMW G 310 GS, BMW F 850 GS, BMW K 1600 Grand America, Harley Davidson Softail Fat Boy, Moto Guzzi V9 Bobber, MV Agusta Turismo Veloce 800, Husqvarna Vitpilen 400, SWM Superdual 650, Mash Scrambler 400 Custom, Can Am Spyder F3Sport cruising, KTM 1090 Adventure R, Ducati Scrambler 1100 Sport, Triumph Boneville Bober, Triumph Boneville Scrambler, Triumph Tiger 1200/800.

“Šogad konkursa uzvarētājs tiks noteikts starp astoņpadsmit motociklu modeļiem. Tirdzniecības centrā “Mols” vēl nav apskatāmi visi konkursa kandidāti, jo daži no modeļiem tiek piegādāti no izgatavotājrūpnīcas un būs apskatāmi jau drīzumā. Šogad liela ietekme būs skatītāju vērtējumam – ikviens ir aicināts balsot vietnē www.gadamotocikls.lv, izvēloties savu favorītu, kuru izvirzīt uzvarai konkursā. Šī gada uzvarētāju – titula “Latvijas Gada motocikls 2018” ieguvēju paziņosim 21. augustā,” stāsta konkursa “Latvijas Gada motocikls” idejas autors un organizators Arnis Blodons.

Papildus tam tirdzniecības centrā “Mols” ikvienam būs unikāla iespēja apskatīt arī Latvijā būvētus retro mopēdus, kuri pagājušā gadsimta vidū un beigās ražoti motorūpnīcā “Sarkanā Zvaigzne”. “Izstādes nosaukumu “50 kubā” aizguvām no jau antīko mopēdu specifikas – to 50 kubikmetru motora. Pagājušā gadsimta 80. gados katra zēna sapnis bija sava mopēda iegāde. Tomēr arī mūsdienās tie nav palikuši vien kā vēstures liecības, bet gan, entuziastu aprūpēti, aizvien ir redzami uz Latvijas ceļiem,” turpina Blodons.

Oskars Irbītis, konkursa žūrijas tehniskais koordinators: “Šī gada žūrija ir viena no zinošākajām motožūrijām valstī, jo ne Latvijā, ne Baltijā šobrīd nav citas līdzvērtīgas žūrijas ar attiecīgu kvalifikāciju un sapratni par tehnikas izmantošanu. Papildus apmeklētāju un interesentu balsojumam, konkursa ietvaros motociklus testēs un vērtēs arī žūrija.”

“Priecājamies par ilggadēju sadarbību ar “Latvijas Gada motocikla” organizatoriem un par iespēju ikvienam interesentam apskatīt jaunākos motociklu modeļus. Izstādes un konkursa noslēgumā 28. aprīlī t/c “Mols” norisināsies 2018. gada motosezonas atklāšanas parāde, pulcējot motoentuziastus, lai kopīgi piedalītos un vērotu motociklu parādi, kas startēs no tirdzniecības centra un noslēgsies 11. novembra krastmalā,” stāsta t/c “Mols” vadītāja Liene Karpova.

Katru gadu izstāde tiek veidota, izvēloties kādu akcentu, kas būtu interesants apmeklētājiem. 2016. gadā izstādes apmeklētāji varēja iepazīties ar motokrosa sportistiem, bet aizvadītā gada izstādē bija apskatāmi talantīgu latviešu būvēti, pārbūvēti un apgleznoti motocikli, ar kuriem iespējams pārvietoties un piedalīties satiksmē. Tādēļ šogad organizatori piedāvā apskatīt retro mopēdu modeļus, kas kādam apmeklētājam ļaus atcerēties bērnības un jaunības laiku, bet citam – pirmoreiz apskatīt jau nedaudz antīkos pagājušā gadsimta transportlīdzekļus un to īpašības.

Motocikli, kas jau šobrīd apskatāmi izstādē:

26.06.2018

Jaunumi 2019. gada konkursa Latvijas Gada Motocikls konkursā

Lai apzinātu un veicinātu Latvijas motopasaules aktivitātes, informētu klientus un pievērstu uzmanību motociklam kā transporta, atpūtas, sporta un izklaides objektam, SIA „Grafikas” rīko pasākumu „Latvijas Gada Motocikls 2019”, kas notiks  sesto reizi (www.gadamotocikls.lv;  facebook: gada motocikls; twitter: gadamotocikls).

Lai nodrošinātu informācijas pieejamību un kvalificētu motobraucēju klātbūtni, darbosies profesionāla  žūrija, kuras mērķis ir ne tikai dot profesionālu ieskatu 2019.gada motosezonas jaunumos, bet arī informēt Latvijas motosabiedrību, interesentus par jaunumiem Latvijas moto tirgū.

Žūrijas balsojums notiek divos etapos – izvērtējot katra motocikla tehniskās īpašības (vadāmība, bremžu sistēma, dinamika utt.) un attiecīgi sniedzot savu vērtējumu skalā no -5 lidz +5, kā arī veicot tiešo balsojumu – sarindojot katras nominācijas motociklus izvēlētajā secībā.

Pieteikto motociklu apakškategorija var tik izveidota, ja konkursā ir pieteikti vismaz 3 pretendenti attiecīgajā apakskategorijā.

2019.gada sezonas nominācijas konkursā “Latvijas gada motocikls 2019” notiks pēc jauna principa. 1. vieta tiek piešķirta atsevišķi piecās kategorijās:

1. Ielas motocikli
2. Piedzīvojumu/enduro motocikli (Adventure)
3. Ceļojumu, tūrisma motocikli
4. Urban bike (ldz 500cc)
5. Klasika

Tas tiek darīts, lai izceltu maksimāli daudz motociklu dažādās kategorijās. Atsevišķi tiek veidots tautas balsojums internetā un tiek piešķirta atsevišķa balva:

6.Tautas balsojums
Apkopojot žūrijas balsojuma rezultātus un tautas balsojuma rezultātus tiek piešķirta galvenā ceļojošā balva:

7.Latvijas gada motocikls Grand Prix 2019

Atšķirībā no iepriekšējiem gadiem, netiks piešķirta 2. un 3. vieta balsojumā par galveno balvu.
Papildus iepriekš minētajām balvām tiek veidotas papildus balvas divu līdzīgu motociklu dueļa uzvarētājiem. Šogad sacensībā viens pret vienu iesaistās šadi motociklu pāri:

1.Adventure duelis
KTM 790 Adventure -VS- BMW F 850 GS Adventure

2.Motorolleru duelis
Honda Forza 300 ABS -VS- BMW C400 X

3.Powerbike duelis
Ducati Diavel 1260S -VS- Harley Davidson FXDR 114

4.Klasikas duelis
Royal Enfield Interceptor 650 -VS- JAWA 660 Vintage

5.3 pret 3 duelis
Yamaha Niken 2019 -VS- CanAm Ryker Rally 900

6.Scrambler duelis.
SWM ACE OF SPADES 125 -VS- Mash Falcone Red 125

7.Sporta motociklu duelis
Honda CRF 450L -VS- SWM RS300R

Konkursa organizatori patur sev tiesības izveidot ari citas apbalvošanas apakškategorijas un nominācijas, atkarībā no konkursam pieteikto motociklu klāsta un veida.

Lasīt vairāk...

30.04.2019

Ētikas kodekss

Konkursa „Gada Motocikls”žūrijas dalībnieka

Ētikas Kodekss

 

1. Žūrijas dalībniekam ir jāievēro konkursa nolikums un šis Ētikas kodekss.

2. Ētikas kodekss nosaka žūrijas dalībnieka uzvedības un konkursā pieteikto motociklu vērtēšanas principus, kā arī komunikācijas veidu ar iesaistītajām personām un medijiem.

3. Konkursa žūrijas dalībniekiem ir jābūt nozares profesionāļiem, ekspertiem, moto transporta entuziastiem, jāorientējas moto nozarē, jābūt moto vadītājam, jāprot vadīt motociklu.

4. Žūrijas dalībniekam ir jābūt objektīvam savos vērtējumos un izteikumos.5. Žūrijas dalībniekam ir jāizvairās no iespējamiem interešu konfliktiem.

6. Žūrijas dalībnieka pienākums ir nepieļaut jebkura veida korupciju un par šādiem gadījumiem nekavējoties ziņot konkursa organizatoriem.

7. Žūrijas dalībnieka pienākums ir neizmantot savu žūrijas dalībnieka statusu personīgā labuma gūšanai.

8. Žūrijas dalībnieka pienākums ir izbraukt ar visiem viņa vērtēšanai nodotajiem transporta līdzekļiem.

9. Žūrijas dalībnieka pienākums ir detalizēti iepazīties ar vērtējamā transporta līdzekļa tehniskajiem datiem, ekspluatācijas noteikumiem, tehniskās apkalpošanas datiem, pārdošanas datiem un citu saistīto informāciju.

10. Žūrijas dalībnieka pienākums ir balsot atbilstoši izstrādātajai balsošanas sistēmai, ar ko katru žūrijas dalībnieku iepazīstina konkursa organizatori.

11. Žūrijas dalībniekam ir pienākums saglabāt konfidencialitāti konkursa organizatoru norādītajos jautājumos.

12. Žūrijas dalībnieka pienākums ir popularizēt konkursu „Gada Motocikls”, tai skaitā sociālajos medijos.

13. Žūrijas dalībniekam ir pienākums ievērot Ceļu satiksmes noteikumu prasības un citus Latvijas Republikā spēkā esošos likumus un normatīvos aktus.

14. Žūrijas dalībnieka pienākums ir ievērot viņa rīcībā nodota transporta līdzekļa ekspluatācijas noteikumus.

15. Žūrijas dalībniekam pienākums ir atbildīgi izturēties pret viņa rīcībā nodoto transporta līdzekli un citām materiālajām vērtībām.

16. Katrs Žūrijas dalībnieks ir pats pilnībā atbildīgs par savu rīcību un tās sekām, par visiem potenciālajiem zaudējumiem, kurus viņš var nodarīt konkursa dalībniekiem, piedaloties konkursa pasākumos.

17. Žūrijas dalībniekam ir jāievēro vispārējās pieklājības un ētikas normas savstarpējā saskarsmē un saskarsmē ar citām iesaistītajām personām.

18. Žūrijas dalībniekam ir pienākums nekavējoties mutiski un rakstiski ziņot konkursa organizatoriem par viņam zināmajiem konkursa nolikuma un ētikas kodeksa pārkāpumiem.

Ziņas