2019 Dalībnieki

Skatīt vairāk...

FOTO. “Latvijas Gada motocikls” uzņēmis apgriezienus. “LA.lv” testē jaunos motociklus!

www.la.lv

Sestais pēc kārtas konkurss "Latvijas Gada motocikls" uzņēmis apgriezienus jau līdz ar sniega nokušanu un kulmināciju piedzīvoja šodien – 22.maijā, 2019.
Foto: Artis Drēziņš
Sestais pēc kārtas konkurss “Latvijas Gada motocikls” uzņēmis apgriezienus jau līdz ar sniega nokušanu un kulmināciju piedzīvoja šodien – 22. maijā, kad golfa kluba “Viesturi” notika kopīgi testi. Rezultāti tiks paziņoti īsi pirms Jāņiem, bet “La.lv” testēs motociklus un par tiem rakstīs visu vasaru.

Šogad konkursam pieteikti: “BMW C400 X”,”BMW F 850 GS Adventure”, “CanAm Ryker Rally 900”, “Ducati Diavel 1260S”, “Harley – Davidson FXDR 114”, “Honda CB650R”, “Honda CRF 450L”, “Honda Forza 300 ABS”, “Honda Monkey 125”, “Husqvarna Svartpilen 701”, “JAWA 660 Vintage”, “KTM 690 SMC”, “KTM 790 Adventure”, “Mash Falcone Red 125”, “Royal Enfield Continental GT 650”, “Royal Enfield Interceptor 650”, “SWM Ace of Spades 125”, “SWM RS300R”, “SWM Superdual T”, “Triumph Scrambler 1200 XE”, “Triumph Speed Twin 1200”, “Yamaha Niken 2019” – tātad pavisam 22 motocikli, visi jauni un smuki.


Kad vaicāju konkursa tehniskajam direktoram Oskaram Irbītim, kurus jaunumus viņš pirmāmkārtām uzsvērtu, viņš, inženieris pēc izglītības būdams, atzina, ka “Harley -Davidson” tehniski pavisam jauns: no dzinēja, rāmja līdz pat sīkākajiem citiem elementiem un to novietojuma un arī, ka “Royal Enfield” krietni progresējis: ja agrāk gan izskatījās antīks un tā arī darbojās, tad tagad klasiskais izskats patīkami maldina par gaitu un tehnisko izpildījumu.

Ja par karaliskajiem močiem jāpiekrīt, tad amerikāņu braucamos joprojām nespēju saprast ne ar galvu, ne sajūtam – daudz ērtāks, skaistāks,vieglāk vadāms personīgi man bija cits šīs jaudīgo elites šosejas kruīzeru motociklu klases braucamais “Ducati Diavel 1260S”, patiešām riktīgs velns uz ceļa, kā izteicās viens no žūrijas locekļiem, ja nesavalda, tad ar šo ļoti ātri var nokļūt ne tikai pa taisno pie tēviem, bet uzreiz pie vectēviem. 1260 cm3 divu cilindru dzinējs vien daudz ko izsaka.

Bet no jaunumiem mani vispirms uzrunāja “Yamaha Niken 2019” trīsritenis – jā, tieši tā, tikai tas nav klasisks tricikls, kur divi paralēli riteņi ir kā automašīnai priekšā vai pakaļā izklaidus, bet gan tuvu kopā priekšā, it kā būtu divas parasto motociklu priekšas kopā saliktas. Katrs ritenis dzīvo savu amortizatoru dzīvi un – pats galvenais – ar šo braucamo var braukt kā ar motociklu, kantējot, kā tas gluži nav iespējams ar triciklu un pavisam nav iespējams ar kvadraciklu. Latvijā tas ir jaunums, bet Rietumeiropā diezgan bieži sastopami. Tas lielākais plus diviem riteņiem ir divreiz lielāka saķere priekšā un stabilitāte: ja ar vienu riteni gadās iebraukt bedrē vai uzbraukt uz apmales, tad otrs ritenis notur līdzsvaru.

Otru jaunumu nevarēja nepamanīt savu izmēra dēļ. “Honda Monkey 125” no attāluma atgādina kādreiz padomju laikos “Sarkanajā Zvaigznē” ražoto minimokiku, protams, tikai tehniskajā izpildījumā kosmiska atšķirība. Šim 125 cm3, līdz ar to der autovadītāja apliecība. Somijā šādi mocīši esot uz izķeršanu, Latvijā šogad tādu nopircis tikai viens: lai brauktu no Mārupes uz Vecrīgu strādāt, vīrs pāri 100 kg… Laikam Latvijā pie šiem jāpierod. Galvenais pluss: kompaktums, mierīgi var ielikt normālas automašīnas aizmugurē, pielokot auto sēdekļus. Ātrums -virs 100 km/h.

Ieraugot trešo jaunumus, ietrīsējās sirds un atmiņās
atgriezos tālajos pagājušā gadsimta 80. gados, kad PSRS
ļaudis juka prātā ne tikai ABBA un “Boney M” mūzikas,
bet arī no čehu “JAWA” motocikliem, kas bija vienīgie
veikalos nopērkamie importa motocikli. Javas turpināja
ražot arī pēc sociālisma sabrukuma, bet, protams,
Latvijā tad ieplūda līdz tam nepieejamie, labākie vācu,
japāņu, amerikāņu ražojumi.

Tagad javas ražo ne tikai Čehijā, bet arī Indijā. Konkursam pieteiktā “JAWA 660 Vintage” ražota Čehijā, no padomju laika javas atšķiras ar šķidrumdzeses četrtaktu itāļu dzinēju (viencilindra, 660 cm3), kas nozīmē, ka degvielai nav jālej klāt eļļa, un detaļu kvalitāti, bet tāda pati ir sēdpozīcija, aizmugures lukturis, gandrīz tāda pati ir degvielas bāka (tikai platāka) un priekšējais dubļubleķis, principā no skata java kas java.

Ceram uz saulainu un siltu motociklistu vasaru, brauksim un turpināsim iepazīstināt sīkāk gan ar šiem, gan citiem konkursa motocikliem.

22.05.2019

Paziņots konkursa “Latvijas gada motocikls 2019” uzvarētājs

www.tvnet.lv

Paziņots konkursa “Latvijas gada motocikls 2019” uzvarētājs

Ceturtdien, 27.jūnijā, pēc ilgām un nopietnām žūrijas debatēm un diskusijām  jau sesto gadu pēc kārtas noskaidrots “Latvijas gada motocikls 2019”. Šogad pie vērtīgā titula un juverielmākslinieka Oļega Auzera veidotās “Latvijas gada motocikls” ceļojošās balvas ticis Ducati Diavel 1260S.

“Latvijas gada motocikls” ir viens no unikālākajiem vietējās un starptautiskās nozīmes motonozares notikumiem, TVNET norāda konkursa organizētāji. Konkursa žūrijā pārstāvēti jomas eksperti, kuru viedokļi nereti dalās, tādēļ konkursa rezultāti uzskatāmi par īpaši objektīviem. Zem žūrijas vērtējošas lupas šogad nonāca motocikli no BMW, Harley Davidson, KTM, Yamaha, Can Am, Honda, Mash, Royal Enfield, Triumph, Ducati, JAWA, SWM un Husqvarna pārstāvniecībām, kurus visiem interesentiem bija iespējams apskatīt arī t/c “Mols” telpās. Turpat visi moto entuziasti varēja klātienē vērot arī svinīgo “Latvijas gada motocikls 2019” rezultātu paziņošanu un Lielās balvas ieguvēja apbalvošanu. Šī gada jaunums konkursā bija motociklu dueļi, kur savā starpā tika salīdzināti divi līdzīgi spēkrati un izvēlēts labākais.

Balsošanas rezultāti kategorijās: 

“Latvijas Gada motocikla Grand Prix 2019”:

Ducati Diavel 1260S

“Latvijas Gada Ielas motocikls 2019”:

1. Honda CB650R

2. Triumph Speed Twin 1200

3. Ducati Diavel 1260S

“Latvijas Gada Piedzīvojuma motocikls 2019”:

1. BMW F 850 GS Adventure

2. Triumph Scrambler 1200 XE 

3. KTM 790 Adventure

“Latvijas Tautas Motocikls 2019”:

1. JAWA 660 Vintage

2. BMW F 850 GS Adventure

3. Ducati Diavel 1260

“Latvijas Gada Tūrisma motocikls 2019”:

1. Yamaha Niken 2019

2. Triumph Speed Twin 1200

3. Ducati Diavel 1260S

“Latvijas Gada Klasiskais Motocikls 2019”:

1. Triumph Speed Twin 1200

2. Royal Enfield Interceptor 650

3. Royal Enfield Continental GT 650

”Latvijas Gada Pilsētas Motocikls 2019”:

1. BMW C400 X

2. Honda Forza 300 ABS  

3. Honda Monkey 125

Dueļu sacensību rezultāti:

“Adventure Dueļa KTM 790 Adventure vs BMW F 850 GS Adventure” uzvarētājs:

BMW F 850 GS Adventure

“Motorolleru Dueļa Honda Forza 300 ABS vs BMW C400 X” uzvarētājs:

BMW C400 X

“Powerbike Dueļa Ducati Diavel 1260S vs Harley Davidson FXDR 114” uzvarētājs:

Ducati Diavel 1260S

“Klasikas Dueļa Royal Enfield Interceptor 650 vs JAWA 660 Vintage” uzvarētājs:

Royal Enfield Interceptor 650

“3x3 Dueļa Yamaha Niken 2019 vs CanAm Ryker Rally 900” uzvarētājs:

Yamaha Niken 2019

“Scrambler Dueļa SWM ACE OF SPADES 125 vs Mash Falcone Red 125” uzvarētājs:

SWM ACE OF SPADES 125

“Sporta motociklu Dueļa Honda CRF 450L vs SWM RS300R” uzvarētājs:

Honda CRF 450L

Konkursa idejas autors Arnis Blodons: “Varu apgalvot, ka mūsu konkurss savā ziņā ir visnotaļ unikāls, jo zemēs, kur vispār ir kādi nebūt motociklu konkursi, tostarp tādās lielvalstīs kā ASV vai Vācija, tie parasti vairāk vai mazāk piesaistīti kādam autoritatīvam preses izdevumam vai motociklu veidam. Latvijas konkurss ir krietni vien aptverošāks un sabiedriskāks, jo žūriju veido faktiski visi par motociklu tēmu vēstošie mediji un atzītākie motonozares eksperti valstī. Turklāt, konkursā “Latvijas Gada motocikls” no sākta gala iesaistītas plašas tautas masas - interneta balsojumā tiek noteikts uzvarētājs nominācijā “Tautas Simpātija”.

Konkursa žūrijas priekšsēdētājs Pauls Timrots: “Šogad konkursā jaunums - motociklu dueļi. Savā starpā salīdzinājām divus dažādu marku motociklus. Tas izraisīja diskusijas un emocionālās sarunas. Ja abi pretendenti ir pārāk līdzīgi, tad īsti nav ko tur salīdzināt, ja atšķiras, daži saka, ka tad nevar salīdzināt, jo tās esot pārāk dažādas lietas. Taču dueļi izvērtās sekmīgi. Žūrijas pārstāvji lietoja gan faktus, gan emocijas, lai pamatotu savu viedokli”.

Žūrijas tehniskais direktors, auto/moto eksperts Oskars Irbītis: “Šogad situācija ir mainījusies - konkursā “Latvijas Gada motocikls” uzvarētāju lokā vairs nedominē bezceļu motocikli. Vislielākais atbalsts gan no žūrijas, gan no sociālo tīklu lietotāju puses ir bijis īstam sapņu motociklam, kurā ir apvienojies gan dizains, gan tehnoloģijas, gan lielā jauda - Ducati Diaveociālajos tīklos šis pasākums izpelnījās lielu ievērību. Domāju, ka nākamajā gadā dueļus turpināsim. Kas attiecas uz tautas balsojumu, tad jāsaka, ka tas ir nostalģisks un sentimentāls - atmiņā ir palikuši deviņdesmitie gadi un JAWA, kā tā laika motociklu ikona. Šogad bija interesants motociklu klāsts ar jaunumiem un klasikas vērtībām. Motocikli atgriežas arī pilsētā - Latvijas motociklu tirgū ir lielisks nelielas kubatūras motociklu piedāvājums, kas ideāli piemērots urbānai videi. Viens no līderiem šajā jomā ir amizantais Honda Monkey 125 – motocikls var būt arī neliels un piemērots ikkatram. Protams, ir jāizceļ arī lielais klasisko motociklu īpatsvars. Liekas, ka pircējiem ir apnikušas plastmasas rotaļlietas un gribas atkal kaut ko no īsta dzelzs. Mototirgus mainās un tam līdzi mainās ar konkurss “Latvijas Gada motocikls” -  šī gada jaunums ir motociklu dueļi – beidzot ir iespēja demokrātiskā veidā noskaidrot, kurš no līdzīgajiem motocikliem ir tas labākais.”

Atgādinām, ka 2018.gada konkursā uzvaras laurus plūca Honda Africa Twin Adventure Sports DCT. Otro vietu izcīnīja Triumph Tiger 1200, bet trešie palika Ducati Scrambler 1100 Sport un BMW F 850 GS. Tautas balsojums attiecīgi noslēdzās šādi: 1. vieta – BMW G310 GS; 2. vieta – Honda GL1800 TOUR DTC; 3. vieta – Ducati Scrambler 1100 Sport.

Pēc svinīgās daļas Motobraucēji un žūrija svinēja noslēgumu "Rocket Bean Roastery" , Miera ielā 29., kopā ar mūzikas grupu "BAD HABITS", draugiem un īstu kafiju! 

Arnis Blodons saka: "Motobraukšana vieno kopējā priekā! Cilvēkus apvieno. Tā pat mūzika, tādēļ noslēgumā aicinājām grupu "Bad Habits" spēlēt, jo caur viņu mūziku sajūtam to pašu!"

Kā uzskata Blodons - kafija iet roku rokā ar motociklistiem! Tāpat kvalitatīva un laba mūzika, vērtīgas sarunas un prieks, kas rodas kopā pavadot laiku. Arī šādā noskaņā tika aizvadīts "Latvijas Gada Motocikls 2019" noslēgums.

Nākamais lielais saiets ir "Kurland bike meet", kas norisināsies no 19.07. - 21.07. Ventspilī, Piejūras kempingā! 

Programma

Piektdien:

13:00 - dalībnieku ierašanās. 

19:00 - Rokkoncerti, karaoke, diskotēka. 

Sestdien: 

13:00 paredzēts motociklistu parādes brauciens pa Ventspils ielām. 

13:30 - 15:00 Pasākums ostas promenādē. 

Uzstāsies grupa "Bad Habits". 

18:00 - vakara pasākums Piejūras kempingā. 21:00 - pliko brauciens! 

21:30 - Rokoncerti, karaoke un diskotēka!

Lasīt vairāk...

01.07.2019

FOTO: Paziņots “Latvijas gada motocikls 2019” titula ieguvējs

www.la.lv

FOTO: Paziņots “Latvijas gada motocikls 2019” titula ieguvējs

Ceturtdien, 27. jūnijā, tirdzniecības centrā “Mols” svinīgi par konkursa “Latvijas gada motocikls 2019” uzvarētāju tika pasludināts izcilais ielas spēka motocikls “Ducati Diavel 1260S”, kas balsošanā savāca 1233 punktus.

Otrā vietā ierindojās ceļojumu enduro “BMW F 850 GS Adventure” – 1094, trešajā – tūrisma motocikls ar trijiem riteņiem “Yamaha Niken 2019” – 1028 punkti.

Vēl sešiniekā iekļuva ceļojumu enduro “Triumph Scrambler 1200 XE” – 1008, “KTM 790 Adventure” – 1001, ielas motocikls “Triumph Speed Twin 1200” – 842.

Ielas motociklu vērtējumā uzvarēja “Honda CB 650 R”, piedzīvojumu motociklu – “BMW F 850 GS Adventure”, tūrisma motociklu – “Yamaha Niken 2019”, pilsētas motociklu – “BMW C 400 X”, klasisko motociklu – “Triumph Speed Twin 1200”, tautas balsojumā – “JAWA 660 Vintage”.

Par konkursu un motocikliem šovasar vairākkārt esam jau rakstījuši un turpināsim to darīt visu vasaru.

Atsevišķu rakstu veltīsim arī uzvarētājam “Ducati Diavel 1260S”, kam jau pieskārāmies sezonas ievadrakstā.

Lasīt vairāk...

27.06.2019

FOTO: "Gada motocikls 2019" - baikeri un jomas zinātāji nosauc šī gada vislabākos močus

www.jauns.lv

FOTO: "Gada motocikls 2019" - baikeri un jomas zinātāji nosauc šī gada vislabākos močus

Ceturtdien, 27.jūnijā, pēc ilgām un nopietnām žūrijas debatēm un diskusijām svinīgajā ceremonijā jau sesto gadu pēc kārtas noskaidrots un apbalvots “Latvijas Gada motocikls 2019”. Šogad pie vērtīgā titula un juverielmākslinieka Oļega Auzera veidotās ceļojošās balvas ticis "Ducati Diavel 1260S".

"Latvijas Gada motocikls” ir viens no unikālākajiem vietējās un starptautiskās nozīmes motonozares notikumiem. Konkursa žūrijā pārstāvēti pieredzes bagāti un daudzpusīgi jomas eksperti, kuru viedokļi nereti dalās, tādēļ konkursa rezultāti uzskatāmi par īpaši objektīviem. Zem žūrijas vērtējošas lupas šogad nonāca motocikli no BMW, Harley Davidson, KTM, Yamaha, Can Am, Honda, Mash, Royal Enfield, Triumph, Ducati, JAWA, SWM un Husqvarna pārstāvniecībām.

Balsošanas rezultāti kategorijās: 

“Latvijas Gada motocikla Grand Prix 2019”: Ducati Diavel 1260S

“Latvijas Gada Ielas motocikls 2019”:

1. vieta - Honda CB650R

2. vieta - Triumph Speed Twin 1200

3. vieta - Ducati Diavel 1260S

“Latvijas Gada Piedzīvojuma motocikls 2019”:

1. Vieta - BMW F 850 GS Adventure

2. Vieta - Triumph Scrambler 1200 XE 

3. Vieta - KTM 790 Adventure

“Latvijas Tautas Motocikls 2019”:

1. Vieta - JAWA 660 Vintage

2. Vieta - BMW F 850 GS Adventure

3. Vieta - Ducati Diavel 1260

“Latvijas Gada Tūrisma motocikls 2019”:

1. Vieta - Yamaha Niken 2019

2. Vieta - Triumph Speed Twin 1200

3. Vieta - Ducati Diavel 1260S

“Latvijas Gada Klasiskais Motocikls 2019”:

1. Vieta - Triumph Speed Twin 1200

2. Vieta - Royal Enfield Interceptor 650

3. Vieta - Royal Enfield Continental GT 650

”Latvijas Gada Pilsētas Motocikls 2019”:

1. Vieta - BMW C400 X

2. Vieta - Honda Forza 300 ABS

3. Vieta - Honda Monkey 125

Dueļu sacensību rezultāti:

“Adventure Dueļa KTM 790 Adventure vs BMW F 850 GS Adventure” uzvarētājs:
BMW F 850 GS Adventure

“Motorolleru Dueļa Honda Forza 300 ABS vs BMW C400 X” uzvarētājs:
BMW C400 X

“Powerbike Dueļa Ducati Diavel 1260S vs Harley Davidson FXDR 114” uzvarētājs:
Ducati Diavel 1260S

“Klasikas Dueļa Royal Enfield Interceptor 650 vs JAWA 660 Vintage” uzvarētājs:
Royal Enfield Interceptor 650

“3x3 Dueļa Yamaha Niken 2019 vs CanAm Ryker Rally 900” uzvarētājs:
Yamaha Niken 2019

“Scrambler Dueļa SWM ACE OF SPADES 125 vs Mash Falcone Red 125” uzvarētājs:
SWM ACE OF SPADES 125

 “Sporta motociklu Dueļa Honda CRF 450L vs SWM RS300R” uzvarētājs :
Honda CRF 450L

Konkursa idejas autors Arnis Blodons: “Varu apgalvot, ka mūsu konkurss savā ziņā ir visnotaļ unikāls, jo zemēs, kur vispār ir kādi nebūt motociklu konkursi, tostarp tādās lielvalstīs kā ASV vai Vācija, tie parasti vairāk vai mazāk piesaistīti kādam autoritatīvam preses izdevumam vai motociklu veidam. Latvijas konkurss ir krietni vien aptverošāks un sabiedriskāks, jo žūriju veido faktiski visi par motociklu tēmu vēstošie mediji un atzītākie moto nozares eksperti valstī. Turklāt, konkursā “Latvijas Gada motocikls” no sākta gala iesaistītas plašas tautas masas - interneta balsojumā tiek noteikts uzvarētājs nominācijā “Tautas Simpātija”.

Konkursa žūrijas priekšsēdētājs Pauls Timrots: “Šogad konkursā jaunums - motociklu dueļi. Savā starpā salīdzinājām divus dažādu marku motociklus. Tas izraisīja diskusijas un emocionālās sarunas. Ja abi pretendenti ir pārāk līdzīgi, tad īsti nav ko tur salīdzināt, ja atšķiras, daži saka, ka tad nevar salīdzināt, jo tās esot pārāk dažādas lietas. Taču dueļi izvērtās sekmīgi. Žūrijas pārstāvji lietoja gan faktus, gan emocijas, lai pamatotu savu viedokli”.

Žūrijas tehniskais direktors, auto/moto eksperts Oskars Irbītis: “Šogad situācija ir mainījusies - konkursā “Latvijas Gada motocikls” uzvarētāju lokā vairs nedominē bezceļu motocikli. Vislielākais atbalsts gan no žūrijas, gan no sociālo tīklu lietotāju puses ir bijis īstam sapņu motociklam, kurā ir apvienojies gan dizains, gan tehnoloģijas, gan lielā jauda - Ducati Diaveociālajos tīklos šis pasākums izpelnījās lielu ievērību. Domāju, ka nākamajā gadā dueļus turpināsim. Kas attiecas uz tautas balsojumu, tad jāsaka, ka tas ir nostalģisks un sentimentāls - atmiņā ir palikuši 90-tie un JAWA, kā tā laika motociklu ikona. Šogad bija interesants motociklu klāsts ar jaunumiem un klasikas vērtībām. Motocikli atgriežas arī pilsētā - Latvijas motociklu tirgū ir lielisks nelielas kubatūras motociklu piedāvājums, kas ideāli piemērots urbānai videi. Viens no līderiem šajā jomā ir amizantais Honda Monkey 125 – motocikls var būt arī neliels un piemērots ikkatram. Protams, ir jāizceļ arī lielais klasisko motociklu īpatsvars. Liekas, ka pircējiem ir apnikušas plastmasas rotaļlietas un gribas atkal kaut ko no īsta dzelzs. Mototirgus mainās un tam līdzi mainās ar konkurss “Latvijas Gada motocikls” -  šī gada jaunums ir motociklu dueļi – beidzot ir iespēja demokrātiskā veidā noskaidrot, kurš no līdzīgajiem motocikliem ir tas labākais.”

Pagājušajā, 2018. gadā, pēc žūrijas balsojuma, galveno balvu “t/c Mols Latvijas Gada motocikls 2018”  saņēma:

1. vieta – Honda Africa Twin Adventure Sports DCT;

2. vieta –Triumph Tiger 1200;

3. vieta – Ducati Scrambler 1100 Sport,

kā arī BMW F 850 GS. Tautas balsojums:

1. vieta – BMW G310 GS;

2. vieta – Honda GL1800 TOUR DTC;

3. vieta –Ducati Scrambler 1100 Sport.

Lasīt vairāk...

27.06.2019

Ētikas kodekss

Konkursa „Gada Motocikls”žūrijas dalībnieka

Ētikas Kodekss

 

1. Žūrijas dalībniekam ir jāievēro konkursa nolikums un šis Ētikas kodekss.

2. Ētikas kodekss nosaka žūrijas dalībnieka uzvedības un konkursā pieteikto motociklu vērtēšanas principus, kā arī komunikācijas veidu ar iesaistītajām personām un medijiem.

3. Konkursa žūrijas dalībniekiem ir jābūt nozares profesionāļiem, ekspertiem, moto transporta entuziastiem, jāorientējas moto nozarē, jābūt moto vadītājam, jāprot vadīt motociklu.

4. Žūrijas dalībniekam ir jābūt objektīvam savos vērtējumos un izteikumos.5. Žūrijas dalībniekam ir jāizvairās no iespējamiem interešu konfliktiem.

6. Žūrijas dalībnieka pienākums ir nepieļaut jebkura veida korupciju un par šādiem gadījumiem nekavējoties ziņot konkursa organizatoriem.

7. Žūrijas dalībnieka pienākums ir neizmantot savu žūrijas dalībnieka statusu personīgā labuma gūšanai.

8. Žūrijas dalībnieka pienākums ir izbraukt ar visiem viņa vērtēšanai nodotajiem transporta līdzekļiem.

9. Žūrijas dalībnieka pienākums ir detalizēti iepazīties ar vērtējamā transporta līdzekļa tehniskajiem datiem, ekspluatācijas noteikumiem, tehniskās apkalpošanas datiem, pārdošanas datiem un citu saistīto informāciju.

10. Žūrijas dalībnieka pienākums ir balsot atbilstoši izstrādātajai balsošanas sistēmai, ar ko katru žūrijas dalībnieku iepazīstina konkursa organizatori.

11. Žūrijas dalībniekam ir pienākums saglabāt konfidencialitāti konkursa organizatoru norādītajos jautājumos.

12. Žūrijas dalībnieka pienākums ir popularizēt konkursu „Gada Motocikls”, tai skaitā sociālajos medijos.

13. Žūrijas dalībniekam ir pienākums ievērot Ceļu satiksmes noteikumu prasības un citus Latvijas Republikā spēkā esošos likumus un normatīvos aktus.

14. Žūrijas dalībnieka pienākums ir ievērot viņa rīcībā nodota transporta līdzekļa ekspluatācijas noteikumus.

15. Žūrijas dalībniekam pienākums ir atbildīgi izturēties pret viņa rīcībā nodoto transporta līdzekli un citām materiālajām vērtībām.

16. Katrs Žūrijas dalībnieks ir pats pilnībā atbildīgs par savu rīcību un tās sekām, par visiem potenciālajiem zaudējumiem, kurus viņš var nodarīt konkursa dalībniekiem, piedaloties konkursa pasākumos.

17. Žūrijas dalībniekam ir jāievēro vispārējās pieklājības un ētikas normas savstarpējā saskarsmē un saskarsmē ar citām iesaistītajām personām.

18. Žūrijas dalībniekam ir pienākums nekavējoties mutiski un rakstiski ziņot konkursa organizatoriem par viņam zināmajiem konkursa nolikuma un ētikas kodeksa pārkāpumiem.

Ziņas